Sunday, July 03, 2011

sudah berakhir ke?






Assalamualaikum..


lama sudah tidak update ini mama punya blog kan.. sebab mama sedang susah hati dengan mama punya business yang makin lama makin merudum.. dah habis daya mama mencuba dari pelbagai segi dan sudut.. nampaknya tidak berhasil.. memandang telah beberapa bulan berniaga dalam kerugian.. akhirnya mama terpaksa membuat decision untuk menutup kedai mama tak tahu tutup terus or tutup sementara.... sob! sob!.. sedih giler oii..


so pada 30 June 2011... 7G Laundry Station di tutup dengan rasminya di Taman Bachang Utama... tinggallah kawan-kawan n jiran-jiran ku yer.. sob! sob!


kesilapan mama RASA NYA LAH KAN... adalah bermula dengan membuat kerja-kerja mendobi pakaian warga emas di Rumah Seri Kenangan.. taknak cerita lebih lanjutlah.. tapi selepas itulah startnya customer mama berkurangan.. RASANYA LAH KAN.. kalau salah harap dimaafkan..


sedih!! sedih!! sedih!!!!


TAPI!!! azam mama!! untuk terus berusaha mencari tempat baru yang sewanya reasonable utk mama..


ada satu tempat yang mama berkenan tapi terlalu lah amat mahal... rumah ajer tu.. mmm...xpelah.. rilex dulu.. pelan pelan buat action plan balik.. settlekan dak abang masuk politeknik dulu.. kalau tak sempat lepaskan raya dulu.. lepas tu kita start carik balik.. mesti ! mesti ! mesti!

1 comment: